dinsdag 13 januari 2015

Ons lieve Hannah werd 5! Bravooo!

Shame on me!!! Vorige week maakte de mama van ons Hannah me er attent op dat er nog geen foto's van haar verjaardag op de klasblog stonden. He??? Hoe kan dat nu!? Ik kijk dus al mijn opgeslagen foto's na...en nee...geen Hannah! Oei!!! Toen begon het me te dagen. Ik heb nog een ander fototoestel. Zou ik...? En ja, hoor. Daar waren de foto's van mijn jarig meisje... 
 Ons Hannah had me al lang vooraf laten weten dat ze graag een olifantenkroon wou hebben. Geen probleem, Hanna!
 Ik wens... ik wens... Je kan zien hoe serieus ze dit neemt!
 De chocoladecakes waren prachtig gemaakt. Wat een leuk idee! Iedereen was zich vooraf al aan het verlekkeren! ;-) (ik ook ja)
 Gezondheid, Hannah! En dank je wel voor de lekkere taart!
Er werd gesmikkeld en gesmuld... Ik heb toch wel wat handjes en mondjes moeten wassen ;-)) Maar dat heb ik er graag voor over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten