dinsdag 13 januari 2015

Driekoningen, driekoningen, geef mij een neiuwe hoed...

Al mijn schatjes kregen de opdracht om ofwel een kroon ofwel een ster te maken. Wie wou, mocht ze ook allebei maken. Vooral de kroon was moeilijk. Ik leerde hen hoe ze met 2 schuine knipjes een hoekje konden knippen. Soms duurde het even voor de techniek lukte. Maar uiteindelijk hadden mijn kanjers een kroon met "tipjes"! Na de middag gingen we naar de klas van juf Mieke...
 Juf Mieke vond dat we prachtig gezongen hadden! ;-)
 Daarna trokken we naar de klas van juf Hilde. Weer zongen we het driekoningenlied...
 Sommige kleintjes stonden er wat bedremmeld bij... Iben en Matisse vonden het geweldig om grote broer in hun klas te zien!
 Zo spannend om aan de deur van meester Eric te zingen. Maar ja, hoor! Hij was er!
 Na een gezellig onderonsje én het meekrijgen van koekjes trokken we verder...
 We moesten deze keer helemaal naar boven... Aan de deur van juf Annelies zongen we nog een keer.
 Wat waren mijn schatten stil toen ze in het 4e leerjaar mochten binnen gaan. Onze Rik zag daar zijn grote broer Floris.
 Juf Chris van de overkant had ons gehoord en vroeg of we ook bij haar kwamen zingen. Dat is maar een woord! ;-) Onze Niloh kon nu ook broer Ilay zien. Leuk!
Om de dag af te sluiten kwamen de kinderen van 3A hun driekoningenliedjes voor ons zingen8 Zo mooi! Wat hebben mijn liefjes ervan genoten (en ik dus ook!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten