woensdag 8 oktober 2014

Het hondje van ons Marie kwam even langs...

De mama van ons Marie zou even langskomen met Lola, hun hondje. Nu moet ik (tot mijn grote schaamte) toegeven dat ik al een levenslange angst heb voor honden. Voor alle honden! Natuurlijk mocht ik dat niet aan mijn schatten tonen. Stress, stress... Gelukkig had ons Morgane gezegd dat zij bang was. Niet erg, ik zou wel op haar passen. Maar...het hondje was pas binnen en ze vroeg of ze even mocht gaan aaien. Slik...

 Iedereen mocht eens even gaan aaien. Lola vond het allemaal geweldig!
 Ons Marieke mocht even een wandelingetje in de zithoek maken. Zo konden we de pootjes even bekijken. Wat kwam ze dicht bij mij!
 Lola snuffelde bij iedereen... Soms werd er eens een beentje weggetrokken maar ze vonden het wel leuk.
We hebben nog een dikke zoen gegooid naar Lola en dan kon ze weer rustig naar huis. Kinderen en dieren...wat is het meestal een mooie combinatie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten